Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

ZENITH CONFERENCE SPA HOTEL


Descriere

REGULAMENT INTERN DE SECURITATE SANITARĂ OBLIGATORIU PENTRU TOTI OASPEȚII HOTELULUI
PRIVIND PREVENIREA RĂSPÂNDIRII VIRUSULUI SARS - COV - 2
POTRIVIT PREVEDERILOR LEGALE ȘI REGULILOR GENERALE SANITARE


TRANSMITEREA COVID-19
Luând în considerare informațiile de specialitate, prevederile legale și toate reglementările privind securitatea sanitară emise la nivel global și local până în acest moment, COVID-19 se transmite prin secreții eliberate în atmosferă sau pe suprafețe. Contactul direct cu o persoană infectată, prezența într-un mediu contaminat sau contactul indirect, atingând suprafețe sau obiecte contaminate prin secreții respiratorii și apoi atingerea gurii, nasului sau ochilor, toate reprezintă modalități de transmitere.
MĂSURI SPECIFICE IN HOTEL
Măsurile principale de prevenție includ:
✓ spălarea frecventă și insistentă a mâinilor, pentru 20 – 30 secunde;
✓ distanțarea fizică la minim 1,5m;
✓ evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
✓ evitarea atingerii inutile a suprafetelor;
✓ evitarea sau reducerea la maximum a contactului direct cu alți oaspeti sau cu angajații;
✓ menținerea unei igiene respiratorii corecte (tehnica de tuse sau strănut cu utilizarea de batiste de nas de unică folosință, urmată de igiena mâinilor)
✓ obligativitatea purtării în toate spațiile publice a măștilor de protecție, (cu exceptia momentelor in care sunt servite produse alimentare si bauturi);
✓ respectarea intocmai a regulilor obligatorii stabilite de către managementul hotelului si prezentate in regulamentul de fata;
MĂSURI ASUMATE DE MANAGEMENTUL HOTELULUI ZENITH
Echipa de management a hotelului Zenith adoptă o atitudine responsabilă și pro-activa, constituind un grup de actiune cu atribuții clare privind asigurarea condițiilor sanitare optime pentru oaspeti si angajati.
1. Plan de acțiune
A fost implementat un set amplu și complex de reguli și proceduri interne, respectând totodata și normele în vigoare stabilite de autoritățile centrale și locale pentru sănătate publică, pentru a preveni infectarea în rândul oaspeților, cat și al angajaților, pentru respectarea normelor noi de igienă, curățenie și dezinfectare, curățarea camerelor și spațiilor comune.
2. Mobilizare și resurse
Echipa de management a hotelului a alocat resurse financiare suplimentare semnificative pentru a asigura îndeplinirea intocmai a noilor criterii de siguranță sanitară și a urmarit ca implementarea noilor proceduri să fie facută complet și eficient. Acestea vor fi actualizate constant în funcție de noi norme emise de către autoritățile competente.
Pentru siguranța oaspeților hotelului, managementul aplica următoarele principale măsuri in relație cu personalul angajat (scurt extras din Regulamentul Intern de Securitate Sanitara):
✓ măsurarea temperaturii angajaților în momentul sosirii la program. Angajaților a căror temperatură va depăși 37,3⁰ C sau prezintă alte simptome asociate prezentei virusului li se va interzice accesul la locul de muncă;
✓ amplasarea în toate spațiile de lucru de dozatoare cu soluție pentru igienizarea mâinilor;
✓ dotarea fiecărui departament din cadrul unității hoteliere cu echipamente de protecție individuală (masti, manusi, ochelari,combinezon, halate de unica folosinta) și soluții igienizante specifice fiecărui loc de muncă;
✓ instruirea corectă a personalului care interacționează în mod direct cu oaspeții (recepționeri, ospătari, barmani, bucatari, cameriste, maseuri, referenți, tehnicieni, agenti de securitate) privind respectarea normelor de igienă personală și distanțare fizică; respectarea normelor privind igiena locului de muncă;
✓ instruirea corectă a personalului din departamentul de curățenie cu privire la soluțiile de curățare și igienizare a camerelor și a tuturor spațiilor publice. Procesul de curățenie este intensificat astfel încât să asigure prestarea tuturor serviciilor în condiții de siguranță;
✓ instruirea corectă a personalului din departamentul de alimentație publică privind implementarea noilor norme de siguranță sanitara impuse în procesul de preparare și servire al alimentelor și băuturilor;
✓ afișarea în toate spațiile domestice a documentelor informative în vederea amplificării importanței privind respectarea strictă a noilor proceduri de catre personalul angajat, precum si afișarea informațiilor actualizate privind reguli si proceduri;
3. Monitorizare
Grupul de actiune monitorizeaza constant respectarea regulilor si procedurilor atât de catre angajați, cât și de către oaspeți și evaluează permanent eficiența măsurilor luate la nivelul hotelului, pentru a identifica măsurile realizate corect sau cele insuficiente și aplicarea măsurilor corective unde aceastea se impun. Ignorarea și nerespectarea întocmai de catre oaspeți a regulilor stabilite în prezentul regulament intern de securitate face absolut inutil efortul financiar și logistic al hotelului și angajaților săi de a implementa și respecta regulile interne de prevenție și siguranță.
4. Centralizare și trasabilitate
Pentru o deplină siguranță a oaspeților hotelului se pastrează o evidența atentă privind toate acțiunile întreprinse și măsurile luate zilnic de angajați pentru a asigura un mediu sigur și sanatos . Acest centralizator se folosește pentru îmbunătățirea acțiunilor și procedurilor implementate. Deasemenea se urmărește modul de conformare a oaspeților cu regulile obligatorii precizate în prezentul regulament. Ignorarea constanta sau încălcarea repetată cu buna stiinta a regulilor și a conduitei precizate în acest regulament intern de securitate si a celor general valabile precizate de autoritati, poate determina managementul hotelului sa sesize autoritatile sanitare locale privind atitudinea persoanelor care nu se conformează si care pun în pericol pe ceilalti oaspeți și pe angajații hotelului.
5. Servicii de cazare
5.1 Reguli generale
✓ înainte de a intra in hotel, în zona de recepție și în toate celelalte spații publice ale hotelului oaspeții AU OBLIGAȚIA DE A PURTA MASCĂ DE PROTECȚIE;
✓ la sosirea în hotel oaspeților li se va măsura temperatura corporală. Oaspeții a căror temperatură va depăși 37,3⁰ C vor ramane în exteriorul hotelului și dupa 5 minute se va măsura încă odata temperatura. Daca se va situa tot peste nivelul de 37,3⁰ accesul în hotel nu va fi permis oaspetele fiind îndrumat sa contacteze medicul de familie sau autoritățile sanitare;
✓ oaspeții au obligația de a păstra distanța minimă de 1.5 m față de ceilalți oaspeți sau de angajatii hotelului și vor respecta distanța marcată cu elemente de semnalizare față de frontul recepției;
✓ oaspeții nu vor utiliza holul recepției ca și spațiu de socializare; accesul în acest spațiu se va face doar pentru efectuarea procedurilor de cazare, pentru solicitarea de informații și pentru circulația către alte facilități ale hotelului;
✓ oaspeții vor parcurge informațiile incluse în Regulamentul Intern de Securitate Sanitară pentru oaspeții hotelului Zenith primite de la agenția de turism sau de la agenți de rezervări ai hotelului (în funcție de modalitatea efectuării rezervării dvs.) înainte de a sosi la hotel, accesând www.zenithhotel.eu sau pentru împrospătarea informațiilor, fiind deja în hotel, din materialul tipărit și primit de la recepție sau scanând codurile QR amplasate în mod vizibil în spațiile publice și obținând astfel acces direct de pe telefon la aceste informații;
✓ respectarea precizărilor însemnelor de pe podea în vederea pastrării distanței fizice și a traseelor corecte de circulație, precum si a altor indicatii afisate in interiorul proprietatii;
✓ pentru limitarea contactului cu personalul din recepție, evitarea aglomeratiei și a timpului in exces petrecut asteptând la coadă, utilizați metode alternative de comunicare, deoarece în principiu nu vor mai fi acceptate vouchere tipărite;
✓ voucherele emise de către agențiile de turism trebuie transmise pe e-mail la adresa: rooms@zenithhotel.eu , pe aplicația WhatsApp sau telefonic la numarul 0732 121 606 preferabil cu 24 de ore înainte de sosirea în hotel sau cel mai târziu în ziua sosirii cu minim 4 ore inainte de sosire;
✓ odată cu voucherul se vor transmite informațiile privind toate persoanele care se vor caza în baza voucherului ( nume, prenume, seria act identitate ) necesare întocmirii anticipate a fișei de anuntare a sosirii, potrivit fișei descărcate de pe website-ul hotelului. Nu se vor transmite pe e-mail sau pe whatsapp copii ale buletinelor sau cărților de identitate;
✓ tot împreuna cu voucherul se va trimite și declarația pe proprie răspundere ( care se poate descarca de pe site-ul hotelului) a fiecarei persoane adulte privind asumarea respectării întocmai a regulilor general valabile promovate de autoritati, a regulilor din prezentul regulament, precum și asumarea responsabilităților și oricăror situații determinate de deplasare și sejur.
✓ oaspeții care au ales să transmită anticipat voucherul, datele necesare fișei de sosire și declarația pe proprie răspundere, precizând ora aproximativă a sosirii ( ESTE CATEGORIC EXCLUSĂ POSIBILITATEA DE CAZARE ÎNAINTE DE ORA 16:00) pot beneficia de o procedura de cazare mai rapida, in functie de numarul de oaspeti, însa exclus inainte de ora 16:00;
✓ după îndeplinirea rigorilor de acces în incintă, la recepție se va semna fișa de anunțare a sosirii deja completată de recepție cu datele trimise anticipat și se va primi cardul dezinfectat și protejat;
✓ tot pentru limitarea contactului cu personalul din recepție și evitarea aglomerației, oaspeții sunt încurajați să:
- utilizeze metodele de plată anticipata prin virament, online (prin platforma euplatesc.ro) sau la recepție prin intermediul cardurilor contactless;
- sa efectueze procedurile de începere a cazării (check-in) sau terminare a cazarii (check-out) la ore mai libere (09:00 – 11:00 la plecare și 16.00 – 18.00 la sosire), evitând astfel perioadele aglomerate;
✓ în cazul rezervărilor multiple (grupuri organizate sau familii cu multe persoane) se va solicita coordonatorului de grup să efectueze procedura de check-in și totodată acesta va reprezenta, pe cat se poate, contactul direct între grup și departamentul de recepție pe toata durata sejurului; coordonatorul de grup are obligația de a transmite cu 24h înainte de data sosirii lista nominală a oaspeților, pe adresa: rooms@zenithhotel.eu, informațiile necesare completării fișelor de anunțare a sosirii și declarațiile pe proprie raspundere a tuturor membrilor adulți ai grupului;
✓ cardurile de acces în cameră și etichetele pentru bagaje vor fi înmânate coordonatorului de grup iar acesta le va distribui membrilor grupului;
✓ pentru nici un motiv, altul decat defecțiuni tehnice neremediabile, camera deja alocată oaspeților nu poate fi schimbată dupa efectuarea formalităților de cazare și intrarea în camera. În cazul unor solicitări speciale pe deplin justificate privind alocarea lângă anumite persoane sau pe un anumit palier, acestea trebuie transmise în avans și, eventual, vor putea fi confirmate, insa exclusiv în limita disponibilității hotelului;
✓ în vederea limitării interacțiunii fizice, oaspeții au posibilitatea solicitării facturilor fiscale direct pe email, însa pentru acest scop trebuie furnizata adresa de corespondență;
✓ de principiu oaspeții vor evita utilizarea lift-urilor, optând pentru accesul pe scări. În cazul în care acest lucru nu este posibil, lift-urile vor putea fi utilizate numai de o singură persoană, sau pana la 4 daca sunt membri ai aceleiasi familii;
✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție folosite (măști, mănuși) numai in cosurile de gunoi din camera ocupata sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mâinile;
✓ apelăm la conștiinta și discernământul oaspeților care eventual au un istoric de călătorie în zonele afectate, care au avut contact cu persoane confirmate cu infecția SARS-Cov-2, sau care dezvoltă simptome specifice și îi rugăm să nu se prezinte la hotel pentru derularea serviciilor achiziționate și să informeze de îndată autoritățile sanitare;
✓ pentru mai multe informații și îndrumări medicale oaspeții pot utiliza numerele de telefon ale spitalelor locale și numerele de asistență ale centrelor locale de urgență: Direcția de Sănătate Publică Constanta – 0241.480.940 / 0241.551.218; Spitalul Municipal Clinic de Urgență „Sf.Ap.Andrei” – 0241.743.447;
5.2. Reguli privind sosirea la hotel
✓ pentru a li se permite accesul în hotel, la sosire oaspeții sunt obligați să prezinte declarația pe propria răspundere descarcată de pe website-ul hotelului, completată și semnată, chiar dacă a fost trimisă anticipat scanată prin mijloace electronice. Declarația va fi păstrată timp de maximum o luna de la data intrării, cu respectarea regulilor de protecție a datelor personale.
✓ este interzisă manevrarea autovehiculelor de către personalul angajat al hotelului. În masura în care oaspetele gaseste loc liber in parcarea privată a hotelului, responsabilitatea manevrelor de parcare revine exclusiv oaspetelui. Paznicul parcarii nu are voie să preia cheile mașinilor parcate.
✓ pentru a putea respecta intocmai toate normele igienico-sanitare impuse de situația pe care o parcurgem si ca să existe timpul necesar ca toate camerele să poata fi curățate și dezinfectate corespunzator ESTE CU DESĂVÂRȘIRE EXCLUSĂ POSIBILITATEA CAZĂRII ÎNAINTE DE ORA 16:00. ÎN ZIUA ÎNCEPERII SEJURULUI OASPEȚII TREBUIE SĂ NU AJUNGĂ LA HOTEL ÎNAINTE DE ORELE 16.00, PENTRU CĂ REGULILE DE DISTANȚARE FIZICĂ NU VĂ PERMITE ACCESUL ȘI STAȚIONAREA ÎN HOLUL HOTELULUI A MAI MULT DE 30 PERSOANE ÎN ACELAȘI TIMP.
✓ aceleași condiții se aplică și în cazul plecărilor la final de sejur. ÎN ZIUA PLECĂRII ELIBERAREA CAMEREI ȘI PĂRĂSIREA INCINTEI HOTELULUI TREBUIE SĂ AIBĂ LOC PÂNĂ LA ORA 12:00. PERSOANELE CARE ȘI-AU ÎNCHEIAT SEJURUL NU POT RĂMÂNE ÎN HOTEL DUPĂ ORELE 12:00.
✓ aceste măsuri sunt stabilite pentru protecția tuturor oaspetilor și angajaților, pentru eliminarea oricărei aglomerări în holul recepției, pentru reducerea maximă a interferenței și contactului între oaspeții care pleacă și cei care vin și pentru a asigura timpul necesar și posibilitatea efectuării corecte și integrale a tuturor procedurilor de curățenie și dezinfectare a spațiilor de cazare;
✓ dacă se solicita manevrarea de catre personalul hotelului a bagajelor în incinta hotelului, atunci operațiunea se va efectua numai de către asistenții din recepție cu ajutorul căruciorului de bagaje (dezinfectat în prealabil și ulterior);
✓ în vederea evitării oricărui tip de contaminare a camerei proaspăt curățate și igienizate transportul bagajelor oaspeților se va efectua exclusiv până în dreptul ușii camerei alocate.
5.3. Reguli pe parcursul sejurului
✓ înainte de oricare noua ocupare a fiecarei camere, toate structurile sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substațe de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cât și pentru dezinfectare;
✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală a fiecarei camere înainte de sigilare se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;
✓ după dezinfecția finală ușa fiecărei camere se închide și se blocheaza prin sigilarea fantei de introducere a cardului magnetic. Sigiliul va fi îndepărtat numai de următorul oaspete, la momentul accesului în camera pregatită pentru o noua ocupare;
✓ menajul zilnic se efectuează în ordine aleatorie, cameristele anunțând intenția de intrare în camere prin ciocănituri în ușă și precizarea verbală „SERVICIU”, zilnic începând cu ora 08:30 și pana la 13:30. După ora 13:30 nu se mai efectuează serviciu de menaj, ci datorită procedurilor mult mai laborioase de curățenie și dezinfecție, după ora 13:30 se lucrează exclusiv la pregatirea camerelor pentru ocupare nouă;
✓ dacă pe durata sejurului oaspeții doresc o reducere a contactului cu angajații, atunci serviciul de menaj zilnic se poate efectua numai la solicitarea expresă a ocupanților camerei prin utilizarea etichetei verzi „DORESC SA FIE CURĂȚATĂ CAMERA” (clean my room), ce va fi agățată de mânerul exterior al ușii numai la momentul ieșirii din camera, insa nu mai târziu de ora 12:00. În această situație menajul se va efectua conform procedurilor interne și standardelor de clasificare, însă exclusiv in perioada când oaspeții nu sunt în cameră;
✓ în cazul în care contactul cu angajatii nu este deloc dorit si serviciul de menaj se amână, atunci se va utiliza eticheta roșie „NU DERANJAȚI” ( do not disturb) ce va fi agățată de mânerul exterior al ușii pe durata zilei / zilelor / sejurului, atât cât timp nu se dorește accesul în cameră;
✓ atat timp cat mesajul „NU DERANJAȚI” va fi pe usa, camerista de serviciu nu va accesa acea camera;
✓ dacă există această opțiune de amânare a menajului zilnic, pentru schimbarea prosoapelor și completarea consumabilelor din baie ( o singură dată pe zi ) se va contacta guvernanta la numarul 0786 805 705 (în intervalul 08.00 – 16.00) sau Dept. Recepție la numărul interior 333 sau 0732.121.606 și se va preciza momentul la care camera este liberă și se pot schimba prosoapele și consumabilele;
✓ dacă se optează pentru un acces cât mai rar al personalului hotelului în camera ocupată de oaspete, atunci golirea zilnica a coșului de gunoi se poate face cu ușurință dacă înainte de culcare se leagă la gura punga de gunoi și se scoate coșul la ușă. A doua zi de dimineața, coșul gol dezinfectat cu o noua pungă va aștepta în fața ușii;
✓ în cazul unei defecțiuni tehnice la camera ocupată, oaspeții vor notifica departamentul de recepție apelând numarul de telefon 0732.121.606 sau interior 333. Accesul în cameră al reprezentanților departamentului tehnic se va face respectând rigorile igienico-sanitare și exclusiv în lipsa oaspeților;
✓ hotelul recomandă ca ventilarea camerei să se efectueze natural cat mai mult timp prin deschiderea ușii de la balcon și să se mențină la minim utilizarea sistemului de răcire. Astfel se limiteză orice risc, chiar dacă sistemul de ventilație al hotelului este cu funcționare independentă pe fiecare cameră și filtrul ventiloconvectorului este pulverizat cu substanțe dezinfectante după fiecare ocupare;
✓ la intrarea și ieșirea din cameră, oaspeții sunt rugati să-și igienizeze mâinile utilizând apă și săpun, iar la trecerea prin spațiile publice să foloseasca produsele dezinfectante de la dozatoare;
✓ tipăriturile din camere, mapa cu informații, broșuri și reviste au fost complet eliminate din rațiuni de securitate sanitară. Însa toate informațiile necesare privind hotelul vor fi derulate pe canalul intern de televiziune (1 ), pot fi descarcate direct pe telefon sau pe tableta prin scanarea codului QR afișat în camera, sau se poate accesa website-ul hotelului: www.zenithhotel.eu. Tot prin scanarea altor coduri QR afisate în camera oaspeții au acces la prezentul Regulament Intern de Securitate Sanitara, la instrucțiunile de rezervare mese și acces la restaurant, meniul restaurantului, meniurile zilei, meniul de bar, instrucțiunile de rezervare loc la piscina, la plaja, la masaj și tarifele aferente.
✓ din rațiuni de securitate sanitară și datorită dificultății excesive de gestionare fara proceduri laborioase de dezinfecție care implică durata mare de prezența în camera, cât și nevoia de personal suplimentar, serviciul de minibar este complet eliminat în sezonul estival 2020.
✓ camerele de hotel nu dispun de frigider, ci numai de un răcitor (minibar) dedicat exclusiv răcirii unor sticle miniaturale cu alcool, bere, vin sau răcoritoare. Aceste răcitoare nu au refrigeratoare în masură să păstreze alimente și în nici un caz nu pot asigura păstrarea alimentelor pentru sugari și copii mici. Insistăm să nu se păstreze alimente în minibar. Daca minibarul este umplut cu alimente și acesta nu răceste, acest lucru nu înseamnă că nu ca nu funcționeazț. Minibarul se va utiliza exclusiv pentru răcirea câtorva sticle sau doze proprii de băuturi.
6. Servire mic dejun bufet, prânz și cină a la carte, bar
6.1. Reguli generale
✓ în fiecare noapte si zilnic in intervalele dintre mic dejun, dejun si cina, spatiile de servire sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substante de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cat și pentru dezinfectare;
✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală a spatiilor se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;
✓ după fiecare client/grup se va asigura dezinfecția meselor precum a suprafețelor și a ustensilelor utilizate în timpul meselor de către clienți;
✓ accesul în spațiile de servire ale restaurantului și barului, pentru absolut orice fel de serviciu, se poate face în limita disponibilității numai cu rezervare prealabila, (chiar și cu 15 minute în avans, preferabil cu mai multe ore ) efectuate exclusiv telefonic cu apel vocal, ideal cu o zi inainte, numai intre orele 12:00 si 20:00 sau în aceiași zi numai dupa ora 08:00, la numărul de rezervari 0732 121 614 ;
✓ confirmarea sau sugestia unui alt interval orar pentru rezervare este în funcție de numărul deja existent de rezervări pentru fiecare interval orar alocat fiecarui tip de serviciu;
✓ până la noi prevederi, micul dejun va fi servit pe terasa exterioară a restaurantului, în serii bine stabilite, informația privind intervalele orare disponibile urmând a fi furnizată la sosirea în hotel, la recepția hotelului. Opțiunea pentru servirea micului dejun într-o anumită serie se face la momentul efectuării procedurilor de cazare, intervalul urmând a fi păstrat pe întreaga durată a sejurului;
✓ în afara terasei Micul Dejun poate acordat fi numai sub forma unor pachete complete cu conținut fix, tip “take-away”, însă conținând numai produse reci;
✓ ora și intervalul de serviciu aferente rezervării efectuate de Dvs. pentru Dejun și Cină vă vor fi precizate de operator la momentul în care faceți rezervarea telefonică necesară și primiți confirmarea
✓ având în vedere reducerea semnificativă a capacității terasei datorită respectării întocmai a prevederilor legale de amenajare și distanțare, este foarte important să respectați întocmai ora rezervată și durata seriei, pentru ca toți oaspeții din hotel să poată servi micul dejun, dejunul și cina;
✓ accesul la spațiile exterioare (terase) si interioare ale restaurantului sau barului se face numai printr-un singur punct și numai în baza numărului de confirmare a rezervarii, numărului camerei și numărului de persoane pentru care s-a efectuat rezervarea;
✓ accesul la spațiile de servire a micului dejun se face în baza numărului camerei ocupate și în baza unei optiuni pealabile privind seria/ora aleasa pentru întregul sejur la momentul efectuării cazarii;
✓ așteptați la punctul de control îndeplinirea procedurilor de acces obligatorii impuse legal și cele de consemnare a prezenței Dvs. în perimetrul de servire;
✓ vă rugăm să acceptați îndrumarea personalului nostru privind așezarea la masă, fiind cu desăvârșire interzisă modificarea poziției meselor sau scaunelor;
✓ din motive de siguranță sanitară nu este permisă scoaterea din perimetrul de servire al terasei a nici unui tip de preparat culinar sau produs alimentar. La Micul Dejun este acceptată ieșirea din perimetrul de servire al terasei numai cu cafea în pahar de unică folosință și cu sticla de apă sau răcoritoare;
✓ oaspeții care acceseaza terasele sau spatiile interioare ale restaurantului sau barului vor fi monitorizați in vederea unui triaj observațional, iar in cazul unei suspiciuni oaspetelui ii va fi verificată temperatura cu echipamentul disponibil la intrare. Oaspeții care au temperatura peste 37,3⁰ C sunt îndrumați să-și contacteze medicul de familie;
✓ oaspeții care vor sa intre în zonele terasei sau salonului pentru servire mic dejun, a terasei sau salonului restaurantului sau barului trebuie să fie îmbrăcați decent și complet, trebuie să respecte normele de igienă personală (mâinile proaspăt spălate cu apă și săpun), să țină seama de distanțarea fizică impusă, să poarte măștile de protecție pana la momentul în care sunt servite produse alimentare și băuturi;
✓ oaspeții care intră sau ies de pe terase, din restaurant sau din bar sunt obligați să își igienizeze mâinile cu soluții dezinfectante de la dozatoare montate vizibil la intrarea în aceste zone;
✓ oaspeții trebuie să respecte pe întreaga durată a servirii meselor măsurile luate pentru distanțarea fizică atât față de angajați cat și față de ceilalti oaspeți. Pe terasă sau în saloane, amplasarea meselor și scaunelor nu poate fi modificată sub mici un motiv;
✓ între scaunele cele mai apropiate de la mese diferite distanta va fi 2 m pe orice directie si intre ocupantii unei mese va fi o distanta de 1,5 m;
✓ membri aceleiasi familii sau persoanele care locuiesc la aceiasi adresa pot sta la aceiasi masa fara respectarea unei distante de 1,5 m intre persoane, insa nu pot depasi numarul de patru;
✓ este interzis transferul meniurilor, solnițelor, olivierelor și a altor obiecte de pe o masă pe alta;
✓ oaspeții nu pot solicita personalului organizarea de mese cu un număr de participanți mai mare decat cel impus de reglementarile in vigoare, unirea mai multor mese sau adăugarea de scaune în jurul unei mese fiind interzisa;
✓ oaspeții vor respecta marcajele de circulație aferente fiecărui salon/terasă privind accesul și părăsirea acestor spații;
✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție utilizate numai in camera pe care o ocupă sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mainile;
✓ pentru consultarea listelor de meniu acestea pot fi descărcate pe telefoanele personale prin scanarea codurilor QR afișate, sau solicita ospătarului meniul tiparit de unică folosință sau care este postat pe o tabletă, din motive de securitate sanitară meniurile clasice fiind eliminate;
✓ plata pentru serviciile de masă comandate și consumate preferabil să se facă cu cardul de credit/debit, pentru a limita contactul cu banii și cu personalul de serviciu.
✓ accesul către și de la zona de terasă si către și de la zona toaletelor publice se face va respectând culoarele unidirecționale, separate, de intrare și de ieșire;
✓ avand in vedere prelungirea starii de alerta si mentinerea restrictiei de a face servicii in spatiile interioare ale restaurantelor, mesele de pranz si de cina vor putea fi servite numai in regim de comanda A la Carte, in unitatea noastra bufetele de pranz si cina fiind imposibil de organizat in acest sezon.
✓ in consecinta, toti oaspetii hotelului care au achizitionate servicii de masa Demi-Pensiune sau Pensiune Completa vor putea servi pranzul si/sau cina numai prin serviciu la masa A la Carte, prin comanda catre ospatar din meniul restaurantului, contravaloarea serviciilor de masa consumate din meniul de preparate culinare fiind in limita a 75 lei/persoana/masa, respectiv 40 lei/copil 0-13 ani incl/masa, in raport cu suma achitata initial pentru servicii de masa. Suma mentionata poate fi utilizata exclusiv pentru fiecare masa in parte, neputand fi reportata pentru alte mese sau utilizata pentru consumul altor servicii in cadrul hotelului.
✓ suplimentar, oaspetii care au achizitionat servicii de masa Demi-Pensiune sau Pensiune Completa vor beneficia GRATUIT de 2 bauturi/persoana adulta/masa, respectiv 1 bautura/copil 0-13 ani incl/masa, la alegere dintre apa plata/carbogazoasa 500 ml, bauturi acidulate 500 ml, bauturi neacidulate 500 ml, bere 500 ml.
✓ servirea pranzului se face pentru toti clientii hotelului in intervalul 13.30-16.30, accesul la terasa fiind realizat numai in baza unei rezervari la numarul de telefon 0732.121.614.
✓ servirea cinei pentru toti oaspetii hotelului se va face in intervalul 19.30-23.00, accesul la terasa fiind realizat in baza unei rezervari prealabile.
✓ confirmarea rezervarii pe anumit interval orar de serviciu depinde de momentul transmiterii rezervarii, iar pozitia mesei ce va fi alocata fiecarei rezervari de catre seful de sala si va fi numai in functie de numarul de persoane si disponibilitati. Tinand seama de rigorile sanitare de distantare, este exclusa optiunea unilaterala a turistului privind amplasarea mesei sau numarul de persoane la masa.
7. Centru de evenimente
7.1 Reguli generale
✓ oaspeții care se află în zona sălilor de conferințe trebuie să respecte norme stricte de igienă personală precum și purtarea măștilor de protecție;
✓ oaspeții care intră sau ies din centrul de evenimente sunt obligați sa își igienizeze mâinile cu soluții dezinfectante disponibile la intrarea în aceste zone;
✓ în zonele destinate întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor, ca și în cazul altor spații comune, este întotdeauna obligatorie respectarea distanței între persoane (cel puțin un 1,5 m ). În cazul unor întâlniri în jurul unei mese, distanța dintre persoane trebuie să fie de minim 2 m. Regulile de distanțare fizică vor fi afișate la loc vizibil in incinta centrului de conferinte si vor trebui respectate la intrarea în centru, în foyer, în săli pe durata organizării întâlnirilor, în timpul pauzelor de cafea și în timpul ieșirii din centrul de conferințe.
✓ oaspeții nu vor solicita personalului organizarea de ședinte/întâlniri cu un număr de participanți mai mare decat cel impus de catre autorități și nu vor proceda la reducerea distanței dintre mese și/sau scaune.
✓ fiecare participant la eveniment va păstra același loc ocupat pe întreaga durată a evenimentului, fiind interzis să utilizeze consumabilele celorlalti participanți (carnețele, pixuri, markere, etc.).
✓ oaspeții vor respecta marcajele de circulație aferente fiecarei săli de conferințe privind accesul și părăsirea acestor spații;
✓ oaspeții își pot arunca echipamentele de protecție utilizate numai in camera pe care o ocupă sau în coșurile de gunoi amplasate în incinta grupurilor sanitare, prilej cu care își pot igieniza mainile;
✓ este interzisa utilizărea la comun a microfoanelor mobile, mouse-ului, tastaturilor, ecrane tactile, telecomenzi etc. În cazul în care acest lucru nu este posibil, este necesară curățarea cu dezinfectant între utilizări;
✓ în intervalele de pauză, spațiile de conferință vor trebui aerisite natural;
✓ serviciul de garderoba nu este disponibil.
7.2. Servirea pauzelor de cafea
✓ pentru serviciile de pauză de cafea oaspeții vor respecta intervalele orare de servire stabilite în prealabil cu organizatorii evenimentului ;
✓ oaspeții nu vor manipula produsele alimentare sau băuturile, acest lucru fiind făcut exclusiv de personalul hotelului dedicat servirii pauzelor de cafea;
✓ servirea produselor incluse în pachetele stabilite se va face, exclusiv pe terasa centrului de evenimente, cu respectarea distanței impuse de autorități;
✓ oaspetii își vor lăsa vesela și tacâmurile de utilizate în zonele special amenajate și amplasate în zona de servire a pauzelor de cafea.
8. Piscină si cabinete de masaj
8.1. Piscina
Reguli speciale de utilizare a piscinei Zenith in sezonul estival 2020
Datorită condițiilor deosebite determinate de pandemie și de reglementările specifice aplicabile, vă rugăm să luați notă că o parte dintre condițiile comerciale și regulile interne utilizate curent, promovate anterior și cunoscute de oaspeții nostri, sunt parțial suspendate sau modificate pe durata sezonului estival 2020, potrivit precizărilor făcute mai jos, singurele în vigoare.
Vă rugăm să dați dovadă de civism și să respecțati întocmai regulile interne precizate și îndrumările personalului hotelului.
Regulile includ și extrase din Ordinul Nr. 619/1077/2020 din 13 iunie 2020 privind măsuri specifice de protecție sanitară la piscine.
✓ având în vedere prevederile ordinului precizat numărul de locuri disponibile la piscina Zenith a fost redus semnificativ;
✓ indiferent de tipul de camera sau pachet de servicii de cazare cumpărat, accesul la piscină nu este un serviciu garantat;
✓ piscina este deschisă zilnic începând cu ora 09:00 și până la ora 19:00 și este destinată exclusiv oaspeților hotelului Zenith;
✓ accesul la piscină poate fi confirmat numai în limita disponibilităților și întotdeauna pe principiul “primul venit-primul servit”;
✓ angajarea utilizării unui șezlong la piscină se poate face exclusiv de oaspeții din hotel contactând recepția spa la telefon 0786 805 702;
✓ rezervarea poate fi facută numai între orele 16:00 – 19:00 în ziua anterioară sau în ziua utilizării de la ora 08:00 la 12:00;
✓ confirmarea locului este primită numai în limita disponibilității locurilor libere la momentul apelului, inclusiv pentru oaspeții care au achiziționat pachetul Premium Plus;
✓ în momentul efectuării rezervării tariful utilizării șezlongului va fi încărcat în contul camerei, anularea ulterioară fiind penalizată integral;
✓ la momentul confirmării rezervării veți fi informat privind ora disponibilă pentru sosirea la recepția spa în vederea accesului la piscină;
✓ vă rugam să respectați ora indicată pentru a menține la un nivel minim contactul cu un alte persoane care urmează să acceseze piscina;
✓ în situația în care nu puteți respecta ora confirmată, vă rugăm să anunțați din timp recepția spa, pentru a reprograma accesul;
✓ după primirea confirmarii telefonice și încarcarea taxei, accesul va fi permis exclusiv în baza brațării închise pe mână la recepția spa;
✓ accesul la piscină se face în limita a maximum 30 de locuri și maximum 10 copii cu vârsta de până la 7 ani inclusiv, pe același șezlong cu părinții;
✓ șezlongurile sunt amplasate în poziții fixe în grupuri de câte două, cu 2 metri între fiecare pereche, cu câte o umbrelă și măsuță;
✓ este obligatorie respectarea distanței de 2 m pe orice direcție între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite;
✓ în nici o situație nu este admisă modificarea amplasării șezlongurilor de către oaspeți, pentru orice situație solicitându-se asistența;
✓ excepții pot fi numai în cazul membrilor aceleiași familii care pot ocupa 3 sau 4 locuri, însă cu respectarea distanței față de alte persoane;
✓ asistentul are obligația ca mai întâi să verifice cu recepția hotelului veridicitatea informației privind apartenența persoanelor la aceeași familie;
✓ accesul în bazin se va face în limitele de capacitate adoptate, astfel încât fiecărei persoane să îi revină un spațiu în apă de cca. 12 mp;
✓ ținând cont de dimensiunea piscinei, accesul în bazin este posibil concomitent pentru un număr maxim de 12 persoane (adulți și copii);
✓ asistenții de piscină au obligația să solicite ieșirea voluntară din bazin în cazul în care acest număr de persoane este depășit;
✓ refuzul de a se conforma normelor impuse de către autorități îndreptățește reprezentanții hotelului să solicite evacuarea persoanei în cauză;
✓ accesul la piscină va fi restricționat dacă limitele de capacitate stabilite sunt depăşite şi distanța fizică nu poate fi menținută;
✓ accesul la piscină se face numai prin punctul de intrare precizat, respectiv pe la recepția spa, urmând traseul marcat în interior;
✓ la intrarea în recepția spa se efectueaza triajului epidemiologic, refuzându-se accesul persoanelor cu temperatura mai mare de 37,30 C;
✓ la intrarea în zona bazinului, oaspeții vor trece obligatoriu prin tăvile care conțin apă cu clor pentru dezinfectarea picioarelor;
✓ pentru o mai bună securitate sanitară și cât mai mică interferență numărul de angajați care interacționează cu publicul va fi redus;
✓ pentru utilizarea toaletelor trebuie să fie respectate regulile de distanțare fizică, normele de civism și cele de respect reciproc;
✓ este interzis scuipatul sau suflatul nasului în bazin, pentru oricare astfel de necesități se utilizează șervețele personale sau toaleta;
✓ șezlongul de piscină trebuie folosit individual, fără ca acesta să fie partajat între persoane care nu sunt membri de familie;
✓ înainte şi după fiecare utilizare, șezlongul de piscină va fi curățat de asistent şi dezinfectat cu produse biocide avizate;
✓ toaletele de la etajul 1 care deservesc piscina vor fi asigurate cu apă, săpun, dezinfectant, prosoape de hârtie şi coşuri de gunoi;
✓ din rațiuni de securitate sanitară în acest sezon, la piscină se pot reduce semnificativ sau este posibil să nu se facă servicii de bar;
✓ igiena respiratorie este obligatorie (tuse și strănut în batista de unică folosință, care va fi aruncată imediat la coșul de gunoi);
✓ folosirea măştii de protecție este obligatorie în spațiile interioare (grupuri sanitare, tranzitarea spa-ului între recepție si piscină);
✓ angajații vor evita pe cât posibil interacțiunea fizică cu oaspetii şi vor descuraja interacțiunea excesivă între clienți;
✓ personalul asistent pe piscină va purta mască la momentul oricărei interacțiuni cu oaspeții, ceea este solicitat și oaspeților;
✓ pentru a putea fi cu ușurință dezinfectate după fiecare utilizare, în acest sezon şezlongurile nu vor dispune de salteluțe;
✓ pentru șederea pe sezlong folosiți exclusiv prosoapele personale, sau puteti închiria unul sigilat de la recepția spa.
✓ tarifele de închiriere șezlonguri, prosoape sau programări masaje sunt afișate la locul comercializării, respectiv la recepția spa.
8.2. Vestiare
✓ accesul la vestiare nu este permis la acest moment.
8.3. Cabinetele de masaj
✓ intervalul orar alocat pentru realizarea procedurilor comandate va fi respectat pentru a permite personalului să realizeze toate procedurile de igienizare necesare între oaspeți;
✓ este preferabil ca sosirea sa nu se faca mai devreme decat ora programată, în mod special și punctual așteptarea pentru programare se poate face doar în recepția hotelului;
✓ dezechiparea și echiparea clientului din afara hotelului se va face în cabinetul de masaj;
✓ oasptele va fi preluat de maseur din recepția spa-ului și va fi condus direct în cabinetul de masaj;
✓ oaspeții au obligația purtării măștii de protecție pe întreaga durată a efectuării masajelor/procedurilor corporale, excepție făcând procedurile cosmetice faciale;
✓ maseurul are obligația de a purta mască și mănuși de protecție pe toată durata efectuării procedurii.
✓ în cazul procedurilor faciale, cosmeticianul va purta mască și viziera de protecție personală.
8.4. Sauna uscata, Sauna umeda, Salina, Jacuzzi, Self Fittness Corner - regulile generale aplicabile vor fi precizate din momentul in care functionarea va fi permisa. La acest moment functionarea oricaror functiuni ale spa-ului nu este permisa
9. Plajă
Reguli speciale de utilizare a plajei Zenith în sezonul estival 2020
Datorită condițiilor deosebite determinate de pandemie și de reglementările specifice aplicabile, vă rugăm să luați notă că o parte dintre condițiile comerciale si regulile interne utilizate curent, promovate anterior și cunoscute de oaspeții noștri, sunt parțial suspendate sau modificate pe durata sezonului estival 2020, potrivit precizărilor făcute mai jos, singurele in vigoare.
Vă rugam să dați dovadă de civism și să respectați întocmai regulile interne precizate și îndrumările personalului hotelului.
Regulile includ și extrase din Ordinul Nr. 969/1810/1166/2020 / 29.05.2020 privind măsuri specifice de protecție sanitară pe plaje.
✓ având în vedere prevederile ordinului precizat numărul de locuri disponibile pe plaja Zenith a fost redus semnificativ;
✓ indiferent de tipul de camera sau pachet de servicii de cazare cumpărat, accesul la plajă nu este un serviciu garantat;
✓ accesul la plajă al posesorilor de pachet Premium sau Premium Plus se face în limita disponibilităților, pe principiul “primul venit – primul servit”;
✓ ceilalti oaspeti care au intenția utilizarii acestui serviciu au ca singura opțiune rezervarea și cumpărarea locului la sosirea în hotel;
✓ în acest sezon închirierea șezlongurilor nu se face pentru o singura zi, ci numai pentru durata întregului sejur;
✓ tariful de inchiriere este afișat la locul comercializarii serviciului, respectiv la recepția hotelului unde faceți formalitățile de cazare;
✓ asumarea utilizării unui șezlong se face numai la recepția hotelului, însă nu pentru câte o zi, ci numai pentru durata întregului sejur;
✓ ocuparea unui șezlong la plajă o pot face exclusiv oaspeții hotelului, numai după prezentarea brațării care atesta acest drept;
✓ este obligatorie respectarea distanței de 2 m în toate direcțiile între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite;
✓ sub fiecare umbrelă sunt amplasate câte 4 șezlonguri, putând fi ocupate toate locurile numai de membri aceleiași familii;
✓ asistentul are obligația să verifice cu recepția hotelului veridicitatea informației privind apartenența persoanelor la aceeași familie;
✓ în cazul unei familii cu doi sau trei membri, un loc sau două vor ramane libere, fără să poata fi folosite sau ocupate de altcineva;
✓ amplasarea șezlongurilor sub umbrelă este securizata cu un cablu de siguranta care sa asigure păstrarea poziției nemodificată;
✓ nu este acceptată modificarea poziției sezlongurilor sub umbrelă, cu atât mai mult în afara perimetrului umbrelei;
✓ accesul pe plajă se va face în limitele de capacitate adoptate, cu menținerea distanței fizice, evitându-se aglomerarea persoanelor;
✓ accesul la plajă va fi restricționat dacă limitele de capacitate stabilite sunt depăşite şi distanța fizică nu poate fi menținută;
✓ accesul la plajă se face prin culoarele vizibil semnalizate, de intrare unde se prezintă brățara asistentului și de ieșire ;
✓ pentru o mai bună securitate sanitară numărul de angajați care interacționează cu oaspeții pe plajă va fi redus la minimul necesar;
✓ pentru utilizarea toaletelor trebuie să fie respectate regulile de distanțare fizică, normele de civism și cele de respect reciproc;
✓ în orice situație, inclusiv pentru amplasarea prosoapelor de plaja pe nisip, se va menține o distanță de 2 metri între persoane;
✓ șezlongul de plajă trebuie folosit individual, fără ca acesta să fie partajat între persoane care nu sunt membri de familie;
✓ înainte şi după fiecare utilizare, șezlongul de plajă va fi curățat de asistentul de plaja şi dezinfectat, cu produse biocide avizate;
✓ toaletele plajei Zenith sunt accesibile exclusiv oaspeților și dispun de apă, săpun, dezinfectant, prosoape de hârtie, coşuri de gunoi;
✓ pe plajă nu sunt permise activități sportive sau de agreement și nici activități cu jucării sau obiecte mari gonflabile între șezlonguri;
✓ din rațiuni de securitate sanitară, în acest sezon pe plaja Zenith nu se fac servicii de bar și nu sunt premise alimentele perisabile;
✓ este obligatorie respectarea regulilor generale de conduită și civism, privind păstrarea curățeniei în jur și aruncarea gunouiului la coșuri;
✓ folosirea măştii de protecție este obligatorie în spațiile interioare (grupuri sanitare) sau la interactiunea cu asistentii sau alți oaspeti;
✓ angajații vor evita pe cât posibil interacțiunea fizică cu oaspetii şi vor descuraja permanent aglomerarile si interactiunea între oaspeți;
✓ personalul asistent pe plajă va purta mască la momentul oricărei interacțiuni cu oaspeții, solicitând același lucru și tuturor oaspeților;
✓ pentru a putea asigura distanțarea impusă de reglementări, în raport cu dimensiunea plajei disponibile, în acest sezon nu se asigură măsuțe;
✓ pentru a putea fi cu ușurință dezinfectate după fiecare utilizare individuală, în acest sezon şezlongurile nu vor dispune de salteluțe;
✓ vă rugam să utilizați numai prosoapele personale de plajă și sa nu scoateți din cameră prosoape sau alte piese de lenjerie;
10. Grupuri sanitare publice
✓ spațiile sunt temeinic curățate, igienizate și dezinfectate, respectând proceduri profesionale de lucru și utilizând numai materiale și substante de cea mai buna calitate și omologate de autorităti, atât pentru curățenie, cat și pentru dezinfectare;
✓ în plus față de substanțele speciale folosite, dezinfectarea finală in fiecare noapte se face cu generatoare de ozon pentru sterilizare și lămpi de sterilizare cu ultraviolete;
✓ oaspeții au obligația să utilizeze corect și cu atitudine civică grupurile sanitare avand în vedere că acestea vor fi utilizate și de alte persoane;
✓ este recomandat să nu fie amplasate obiectele personale pe podeaua toaletei publice. Geanta sau haina pot fi agâțate de cuierul din interiorul compartimentului;
✓ înainte de a acționa butonul ce trage apa în vasul de toaletă, se va inchide capacul vasului de toaletă;
✓ pentru a acționa butonul ce trage apa în vasul de toaletă, se recomandă utilizarea unui șervețel de unică folosință sau a unei bucati de hârtie igienică;
✓ se recomandă evitarea atingerii coșului de gunoi, acesta putând fi acționat cu ajutorul pedalei;
✓ pentru părăsirea compartimentului se va utiliza un șervețel de unică folosință sau hârtie igienică pentru acționarea mânerului, urmând ca acesta să fie aruncat la cel mai apropiat coș de gunoi;
✓ oaspeții vor respecta măsurile de igienă personală, respectiv se vor spăla pe mâini cu apă cât mai caldă și săpun pentru cel puțin 20 de secunde;
✓ la intrarea și ieșirea din grupurile sanitare publice oaspeții vor utiliza soluții dezinfectante pentru mâini dispuse la iesirea din grupul sanitar;
✓ oaspeții sunt încurajați să anunțe recepția dacă identifică un comportament lipsit de civism în utilizarea grupurilor sanitare.
RESTUL PREVEDERILOR CUNOSCUTE DIN CONDITIILE DE COMERCIALIZARE ȘI REGULILE DIN ANEXA LA VOUCHER/CONFIRMARE A REZERVĂRII FOLOSITE PÂNĂ ACUM ȘI CARE NU SUNT ANULATE SAU MODIFICATE DE REGULILE SPECIALE DIN ACEST SEZON, ÎȘI PĂSTREAZĂ VALABILITATEA ȘI APLICABILITATEA.

O echipa tanara si dinamica, cu o atitudine pozitiva dedicata nevoilor dumneavoastra va sta la dispozitie 24 /24 ore.Va asteapta oricand sa fiti unul dintre oaspetii hotelului si vor face tot posibilul sa va indeplineasca toate asteptarile.
Indiferent de anotimp, la Zenith Conference & SPA Hotel, soarele incalzeste mereu.

Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat -centralizat, TV -LED (semnal prin cablu), minibar -(produsele din minibar sunt contra cost), seif, baie cu dus -cabina de dus , balcon, internet wireless, uscator de par, papuci de interior, halat de baie, telefon, plasa insecte, acces cu card magnetic. Pe balcon exista 2 scaune de terasa sau 2 scaune tip taburet, daca balconul este mai mic.

CAMERELE DUBLE STANDARD- nu au vedere la mare dispun de doua paturi sau pat matrimonial si sunt situate in corpul Jupiter. Dimensiuni paturi: un pat de 1.6 x 2.00 m – pat matrimonial sau doua paturi de 0.90 x 2.00m - pat twin. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiu functional de 12 mp sau de 14 mp (in functie de marimea balconului), vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 1 sau de 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti si un copil cu varsta cuprinsa intre 0-3 ani.

CAMERELE DUBLE STANDARD cu 2 paturi suprapuse pentru copii cu varsta intre 0 – 14 ani neimpliniti si sunt situate in corpul Jupiter, nu au vedere la mare. Dimensiuni pat : 1.60x2.00 m – pat matrimonial ; 0.90x1.90 m - paturi supraetajate. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiu functional de 14 mp, vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 1 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti si 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-13 ani.


Număr total camere: 290

Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant -cu terasa, parcare proprie -85 locuri gratuite, internet -gratuit wireless atat in spatiile publice (inclusiv holuri, terase, piscina si plaja) cat si in camere, 2 corpuri, parter si 4 etaje, lift (ambele corpuri), bar de zi, lounge-bar.

Observaţii
* La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei.

PREZENTA ANEXA ESTE OBLIGATORIU SA INSOTEASCA VOUCHERUL
NUMAI SEMNATA DE CLIENT SI DE AGENT ACEASTA ANEXA VALIDEAZA VOUCHERUL

ANEXA LA VOUCHER Seria_______Nr____________Data____________Pentru_____________________
VOUCHERUL EMIS FIZIC CLIENTULUI ESTE VALABIL NUMAI INSOTIT DE ANEXA DE FATA
PREZENTATA SI SEMNATA DE AGENTUL CARE A EMIS VOUCHERUL SI DE CATRE CLIENT

VOUCHERUL EMIS „ONLINE” ESTE VALABIL NUMAI INSOTIT DE PREZENTA ANEXA
TIPARITA AUTOMAT IN URMA ASUMARII DE CATRE CLIENT INAINTEA EMITERII VOUCHERULUI

Mai jos este prezentat un extras din setul de reguli de comercializare, reguli interne si de conduita valabile in perimetrul proprietatii private „Zenith”. Regulamentul complet este prezentat pe website: www.zenithhotel.eu. Regulile sunt elaborate si implementate din respect fata de toti oaspetii hotelului si fata de confortul acestora, dar si in spiritul respectului reciproc si al unei comunicari decente si eficiente intre hotel, oaspete si agentie. Ignorarea acestor reguli sau incalcarea acestora cu buna stiinta si in mod repetat, poate activa dreptul legal al proprietarului si managementului hotelului de a selecta clientela. Comunicarea corecta, decenta si eficienta este solutia oricaror probleme. Un sejur agreabil intr-un hotel implica o relatie onesta intre oaspete si gazda.

A ) CAZARE:
1. Din ratiuni comerciale si sanitare, in incinta proprietatii private „Zenith”, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa din motive de siguranta la incendiu, potrivit legislatiei in vigoare. Managementul hotelului va evacua de indata din hotel persoanele care introduc si utilizeaza astfel de echipamente in camera de hotel.

2. Camerele duble superior, corp Junona, fara vedere la mare dispun de: un pat matrimonial sau doua paturi twin, lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, telefon, acces internet Wireless, seif, 2 fotolii, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, balcon, draperii blackout 80%, suport de bagaje, minibar cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa e la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta. Dimensiuni pat : 1.60x2.00 m - pat matrimonial; 0.90x2.00m - pat twin. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiu functional de 12 mp, vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 3 ani (inclusiv).

3. Camere duble superior, corp Junona, cu vedere la mare dispun de: un pat matrimonial sau doua paturi twin, lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, telefon, acces internet Wireless, seif, 2 fotolii, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, balcon, draperii blackout 80%, suport de bagaje, minibar cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta. Dimensiuni pat : 1.60x2.00 m - pat matrimonial; 0.90x2.00m - pat twin. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional este 12 mp, vestibul 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 3 mp. In acest camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 3 ani (inclusiv).

4. Camerele duble superior, corp Junona, fara vedere la mare, cu o canapea neextensibila pentru un copil, dispun de: un pat matrimonial, canapea neextensibila pentru un copil de pana in 7 ani(inclusiv), lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal cablu, telefon, internet Wireless, seif, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, balcon, draperii black aut 80%, suport de bagaje, minibar su produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 – pat matrimonial. Dimensiuni canapea neextensibila: 0.70x1.50 m. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional este 12 mp, vestibul 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 7 ani (inclusiv).

5. Camerele duble superior, corp Junona, cu vedere la mare, cu o canapea neextensibila pentru un copil, dispun de: un pat matrimonial, canapea neextensibila pentru un copil de pana in 7 ani, lenjerie, perne si pilote, TV LED su semnal cablu, telefon, internet Wireless, seif, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de casa, halate de baie, balcon, draperii black aut 80%, suport de bagaje, minibar su produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 – pat matrimonial. Dimensiuni canapea neextensibila: 0.70x1.50 m. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional este 12 mp, vestibul 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 7 ani (inclusiv).

6. Apartamentele cu vedere la mare, corp Junona, exclusiv la etaj 4, dispun de dormitor cu un pat matrimonial, living cu canapea extensibila, lenjerie, perne si pilota, 2 TV LED cu semnal prin cablu, internet Wireless, seif, 2 scaune si masuta in living, baie cu cada, baie de serviciu, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, 2 balcoane, draperii blackout 80%, suport bagaje, minibar cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe fiecare din cele doua balcoane exista cate 2 scaune si cate 1 masuta. Cele doua camere sunt separate printr-o usa. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 m – pat matrimonial din dormitor; 1.60x2.00 m – canapea extensibila din living (deschisa). Suprafata totala a modulului de cazare este de 42 mp, din care dormitorul 12 mp, baia cu cada cca 6 mp, balcon 3 mp; living-ul 12 mp, baia de serviciu 3 mp, vestibul 3 mp, balcon 3 mp. In aceste camere se pot caza 3 adulti, 2 adulti si 1 copil cu varsta de pana la 13 ani(inclusiv) sau 2 adulti si 2 copii cu varsta de pana la 13 ani(inclusiv).

7. Camerele duble standard, corp Jupiter, fara vedere la mare dispun de: un pat matrimonial sau doua paturi twin, lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, telefon, acces internet Wireless, seif, 2 fotolii, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, balcon/french balcony,draperii blackout 80%, suport de bagaje, minibar, cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta din plastic. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 m - pat matrimonial; 0.90x2.00m - pat twin. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional de 12 mp sau 14 mp (in functie de marimea balconului), vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 1 sau 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 3 ani (inclusiv).

8. Camerele duble standard, corp Jupiter, fara vedere la mare, cu o canapea neextensibila pentru un copil, dispun de : pat matrimonial, canapea neextensibila pentru un copil de pana la 7 ani(inclusiv), lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, papuci de interior, halate de baie, balcon de 1 mp, draperii blackout 80%, suport de bagaje, minibar cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua taburete si o masuta din plastic. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 – pat matrimonial. Dimensiuni canapea neextensibila: 0.70x1.50 m. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional de 14 mp, vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 1 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti cu un copil cu varsta de pana la 7 ani (inclusiv).

9. Camere duble standard, corp Jupiter, fara vedere la mare, cu doua paturi suprapuse pentru copii, dispun de: pat matrimonial si doua paturi supraetajate pe structura de lemn pentru copii cu varsta de pana in 13 ani(inclusiv), lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, papuci de interior, halate de baie, balcon de 1 mp, draperii blackout 80%, suport de bagaje, minibar cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua taburete si o masuta din plastic. Dimensiuni pat: 1.60x2.00 m – pat matrimonial; 0.90x1.90 m – paturi supraetajate. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional de 14 mp, vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 1 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti si 2 copii cu varsta de pana la 13 ani (inclusiv).

10. Camere duble standard, corp Jupiter, fara vedere la mare, cu usa comunicanta catre camera alaturata, exclusiv la etaj 4, dispun de: un pat matrimonial sau doua paturi twin, lenjerie, perne si pilote, TV LED cu semnal prin cablu, telefon, acces internet Wireless, seif, 2 fotolii, masuta, baie cu cabina de dus, cosmetice, prosoape, uscator de par, papuci de interior, halate de baie, balcon, draperii blackout 80%, support e bagaje, minibar, cu produse contra cost, pahare si plasa de tantari la usa de la balcon. Pe balcon exista doua scaune si o masuta din plastic. Dimensiuni pat : 1.60x2.00 m - pat matrimonial; 0.90x2.00m - pat twin. Suprafata totala a modulului de cazare este de 21 mp, din care spatiul functional este de 12 mp, vestibul de 3 mp, baie de 3 mp, balcon de 3 mp. In aceste camere se pot caza maximum 2 adulti si un copil cu varsta de pana la 3 ani (inclusiv).

11. Lipsa din camera ocupata a obiectelor precizate in lista de inventar existenta in camera va implica adaugarea automata a valorii acestora pe factura finala a camerei, potrivit preturilor precizate in mapa cu informatii din camera.

12. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. In racitoarele mini-bar nu se pot pastra alimente, cu atat mai mult alimentele pentru sugari si copii mici. Avand in vedere ca echipamentele permit numai pastrarea bauturilor ofertate pentru consum, minibarurile din camere sunt incarcate cu bauturi racoritoare diverse, bere, vinuri, miniaturi bauturi spirtoase. Toate aceste produse sunt precizate in fisa de consum a minibarului, iar scoaterea acestora din racitor (in vederea eliberarii racitorului pentru alte scopuri) va fi considerata ca si intentie de consum a bauturilor, aceasta situatie determinand incarcarea valorii produselor lipsa din minibar in contul camerei si solicitandu-se clientului achitarea acestora.

13. In fiecare camera sunt montate casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheata sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau in perimetrul exterior al proprietatii.

14. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, operatiune care trebuie sa tina seama de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fi eliberate (check - out) in ziua respectiva si corelarea cu rezervarile zilelor urmatoare. Nu pot fi facute repartizari preferentiale, ignorand procedurile de lucru si regulile hoteliere.

15. Ora de incepere a zilei hoteliere (check-in), categoric nu poate fi mai devreme de ora 16.00, iar ora de eliberare a camerei ocupate (check-out), categoric nu se poate face mai tarziu de ora 12.00.

16. Numai in cazul in care solicitarea pentru eliberarea tarzie a camerei (Late check - out) este ferm confirmata de receptie, exclusiv in limita disponibilitatilor, tarifele aplicabile sunt urmatoarele: intre orele 12.00-15.00 – 30% din tariful de receptie; intre orele 15.00-18.00 – 50% din tariful de receptie; dupa orele 18.00 – 100% din tariful de receptie.

17. Sunt fara nicio acoperire contractuala si complet false acele informatii sau promisiuni facute clientilor de catre agentii de turism privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 16:00 sau privind eliberarea camerei mai tarziu de ora 12:00 sau ca vor fi sigur alocate camere alaturate pentru prieteni/rude sau ca vor primi camera exact cu o anumita pozitie si la un anumit etaj la hotelului. Toate aceste promisiuni false raman in responsabilitatea morala si legala a agentului care le-a facut.

18. Nu se onoreaza nicio cerere de pat suplimentar in camerele hotelului. Hotelul NU dispune de paturi suplimentare pliabile. Capacitatea maxima admisa pentru fiecare tip de camera este precizata de la punctul 2 la punctul 10 a prezentei anexe.

19. Eventualele defectiuni tehnice pot aparea oricand. De indata ce sunt sesizate, acestea vor fi anuntate prompt la receptia hotelului, urmand ca in cel mai scurt timp posibil un tehnician sa remedieze defectiunea. O defectiune neanuntata nu poate fi reparata. Orice eventuale sesizari oneste si justificate privind spatii, personal, facilitati, servicii, produse, comunicare, conditii, etc., vor fi formulate (verbal sau in scris) direct la receptia hotelului de indata ce s-a constatat neconformitatea respectiva pe durata sejurului. Scopul unei sesizari este acela de a aduce prompt la cunostinta un aspect care nemultumeste, pentru ca, in cel mai scurt timp, angajatii hotelului sa faca tot ce le sta in putinta sa rezolve situatia prezentata. O reclamatie tardiva nu are un scop onest.

B ) RESTAURANT
1. Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si, dupa caz, demipensiune PRANZ si pensiune completa PRANZ si CINA) se servesc exclusiv in regim bufet numai in perioada de sezon estival si numai in salonul restaurantului dedicat acestui tip de servire (01.06 - 14.09.2020 pentru micul dejun si 22.06 – 31.08.2020 pentru masa de pranz). In restul perioadelor, sau oricand pentru cina, se poate organiza bufet numai in masura in care exista un numar minim de 40 de persoane care au optat in avans pentru acest tip de servire. In cazul in care numarul minim de clienti pentru bufet nu este atins, atunci oricare dintre mesele zilei se serveste individual, in regim a la carte, insa, pana in valori cumulate echivalente cu sumele platite in avans.

2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului (hol, terase, bar, saloane restaurant, piscina, spa) a produselor alimentare si bauturilor aduse in exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.

3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore: mic dejun 07.00 – 10.00, pranz 12.30-14.30, cina 18.30-20.30. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in salonul alocat acestui tip de serviciu. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor alocate servirii tip bufet a oricaror piese de vesela, tacamuri, sticlarie si a niciunui tip de preparate sau de bauturi expuse pentru consum in salon. Pentru cazuri exceptionale medicale, se poate solicita asistenta sefului de sala.

4. Structura sortimentelor de produse si preparate pentru bufete este stabilita astfel incat sa existe cat mai multe optiuni pentru cat mai multe preferinte, insa, fara indoiala, ca nu pot fi acoperite absolut toate dorintele. Micul dejun prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante facute la fiecare cateva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe. Sortimentele prezentate la bufetele pentru pranz sau cina sunt stabilite astfel incat pe durata unei saptamani sa fie repetate cat mai rar preparatele oferite.

5. Accesul in salonul dedicat in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun, pranz si cina) se face in baza precizarii la intrare a numarului de camera si a identitatii, sau in baza bratarilor speciale care trebuie inchise la mana, sau in baza unor tichete primite de la receptia hotelului.

6. Pranzul in regim bufet se organizeaza in salonul dedicat si include: 4 variante de aperitive, 8 tipuri de salate simple sau/si combinate, 4 tipuri de preparate principale, 4 tipuri de garnituri, 2 variante de desert, fructe, la fiecare masa beneficiind de cate doua (2) jetoane/adult si un (1) jeton/copil 8 – 13 ani(inlusiv) pentru orice bauturi imbuteliate la pet sau doza, la alegere dintre: apa plata/carbogazoasa 500 ml, bauturi acidulate 500 ml, bauturi neacidulate 500 ml, bere 500 ml.

7. Cina in regim bufet se organizeaza in salonul dedicat si include: 4 variante aperitive, 8 tipuri salate simple sau/si combinate, 4 tipuri de preparate principale, 4 tipuri de garnituri, 2 variante de desert, fructe, la fiecare masa beneficiind de cate doua (2) jetoane / adult si un (1) jeton / copil 8-13 ani pentru orice bauturi imbuteliate la pet sau doza, la alegere dintre: apa plata/carbogazoasa 500 ml, bauturi acidulate 500 ml, bauturi neacidulate 500 ml, bere 500 ml.

8. Suplimentele de demipensiune PRANZ si pensiune completa PRANZ + CINA se comercializeaza exclusiv in raport cu numarul de persoane care ocupa camera (inclusiv copii, pe varste). Nu se accepta vanzarea partiala de mese din totalul numarului de persoane care ocupa camera. Pentru copii sunt aplicate reduceri in functie de varsta, respectiv fara niciun cost pana la 7 ani si cu o reducere de peste 40% pentru copiii intre 8 si 13 ani(inclusiv).

9. Pentru servicii de masa “a la carte” puteti rezerva mese in avans, iar comenzile pot fi preluate in salonul restaurant alocat pentru acest tip de serviciu, pentru dejun intre orele 13.30 – 16.30 si pentru cina intre orele 19.30 – 23.30.

10. In nicio situatie, din motive sanitare si logistice, in camerele de hotel nu sunt servite preparate culinare, produse alimentare sau bauturi, in afara celor existente in minibarul din fiecare camera.

11. In toate spatiile publice exterioare si interioare, in mod special pe terasele si in saloanele barului si restaurantului, este strict interzis accesul in vestimentatie sumara de plaja (costume de baie, sort, imbracaminte transarenta). Personalul de serviciu nu va prelua comenzi din partea unor persoane neadecvat imbracate si nu le va permite ocuparea unor locuri in spatiile precizate. In toate spatiile publice exterioare si interioare, in holul receptiei, pe terasele si in saloanele barului si restaurantului, este strict interzis accesul cu biciclete, triciclete, trotinete, patine cu rotile, placi, hover – board, etc. si nici nu obiecte gonflabile, umbrele de plaja, saltele.

12. Pe toata durata prezentei in saloanele barului si restaurantului, cat si pe terase, parintii au obligatia sa-si supravegheze permanent copiii si sa-i indrume sa aiba un comportament care sa nu deranjeze ceilalti oaspeti care se afla in aceste spatii.

13. In toate spatiile publice exterioare si interioare ale hotelului, in holul receptiei, pe terasele si in saloanele barului si restaurantului, este strict interzis accesul cu orice animal de companie.

C ) FACILITATI:

1. Accesul la SPA-ul hotelului este permis cu plata, numai in limita disponibilitatilor, exclusiv persoanelor de peste 16 ani, zilnic intre orele 08:00 – 20:00. SPA-ul dispune de piscina exterioara, salina, jacuzzi, sauna umeda, sauna uscata, dusuri aromatice, dus emotional, cabinete de masaj (masajele se achita separat), bar (comenzile se achita separat), self fitness corner si terasa cu vedere panoramica la mare.
La achizitionarea pachetelor PREMIUM PLUS (camere duble superior cu vedere la mare camerele, camere duble superior cu vedere la mare canapea neextensibila si apartamente, din corp JUNONA), se ofera, fara costuri aditionale, IN LIMITA DISPONIBILITATII, accesul la facilitatile Zenith SPA (masajele, pachetele, ritualurile se achita separat). Pentru PACHETELE STANDARD si PREMIUM (structurile fara vedere la mare din corpul JUNONA si cele din corpul JUPITER), tariful accesului la SPA aplicabil (in limita disponibiltatilor) este de: 25 LEI/persoana/zi in perioada 30 aprilie – 11 iunie 2020 si 06 septembrie 2020 – 28 aprilie 2021, 30 LEI/persoana/zi in perioada 12 iunie – 02 iulie 2020 si 23 august – 05 septembrie 2020 si 40 LEI/persoana/zi in perioada 03 iulie – 22 august 2020. Accesul la SPA se va face folosind numai papucii si halatul din camera ocupata, pe la receptia spa de la etaj 1, corp Junona, numai in baza achitarii taxei precizate si purtarii obligatoriu a unor bratari de identificare pe toata durata zilei, in fiecare zi bratarile avand o culoare diferita. Nu exista posibilitatea rezervarii anticipate, iar achitarea taxei, intrarea in posesia bratarilor si accesul, se vor face exclusiv pe la receptia SPA-lui. Nu este permisa intrarea si iesirea pe la casieria plaja de la parter, ci exclusiv pe la receptia SPA de la etajul 1.

2. Pe durata sezonului estival, ontre orele 09:00 – 19:00, in mod EXCEPTIONAL si exclusiv, oaspetilor hotelului le este permis, numai cu plata, si accesul separat doar la piscina exterioara a SPA-ului, numai in limita sezlongurilor libere, excluzand categoric accesul SPA si utilizarea facilitatilor SPA. Accesul separat la piscina se face exclusiv pe la casieria plaja pe baza principiului «primul venit – primul servit « , pe baza unei taze si a unoir bratari obligatoriu purtate pe toata durata zilei, in fiecare zi bratarile avand o culoare diferita. Achitarea taxei si intrarea in posesia bratarilor pentru accesul separat numai la piscina, se va face exclusiv pe la casieria plaja, numai incepand cu ora 09:00. De la ora 07:00 pana la 09:00, casieria plaja serveste exclusiv oaspetii care opteaza pentru plaja. Tariful platit pentru folosirea piscinei include : ocuparea unui sezlong, un singur prosop primit la intrare, acces la dusuri si la grupurile sanitare, bazin, ambianta muzicala, serviciu de bar la sezlong (consumatiile se achita separat).
Nu se admit persoane in incinta piscinei numai pentru folosirea bazinului, fara sa fie loc liber pe sezlong. Este cu desavarsire interzis accesul la SPA al persoanelor care au numai bratara de acces la piscina. Piscina dispune NUMAI de 60 de sezlonguri in jurul bazinului, care vor fi ocupate numai pe principiul « primul venit – primul servit «. Copii cu varsta pana la 16 ani sunt acceptati numai insotiti de un adult. Indiferent de varsta persoanelor, tarifele pentru ocuparea unui sezlong sunt de: 20 LEI/persoana/zi in perioada 30 aprilie – 11 iunie 2020 si 06 septembrie – 30 septembrie 2020, 25 LEI/persoana/zi in perioada 12 iunie – 02 iulie 2020 si 23 august – 05 septembrie 2020 si 35 LEI/persoana/zi in perioada 03 iulie – 22 august 2020. In cazul in care parintii isi achita accesul la piscina, atunci copiii cu varsta pana la 3 ani(inclusiv) au acces liber, fara, insa, sa ocupe un sezlong si cu obligativitatea purtarii de scutece speciale pentru piscina.

3. Hotelul administraza un sector de plaja concesionat, zona fiind amenajata cu sezlonguri si umbrele, utilizarea contra cost a sezlongurilor fiind posibila zilnic intre orele 07:00 – 17:00, iar sezlongul poate fi ocupat pana la ora 19:00, ora la care plaja se inchide pentru curatenie si reamenajare.
La achizitionarea pachetelor PREMIUM (camerele superior fara vedere la mare din corp JUNONA) si PREMIUM PLUS (camerele superior cu vedere la mare din corp JUNONA), se ofera fara costuri aditionale, IN LIMITA DISPONIBILITATII ACCESUL LA PLAJA ZENITH pentru MAXIM UNU SAU DOUA SEZLONGURI/CAMERA/ZI (IN FUNCTIE DE OCUPARE CAMERA: DUBLA SAU SINGLE). Sezlongurile alocate pentru pachetele premium vor fi amplasate intr-o zona dedicata si evidentiata corespunzator. Pentru oaspetii ce au achizitionat pachetele STANDARD (structurile de cazare din corpul JUPITER) si pentru beneficiarii pachetelor premium ce nu au ocupat sezlonguri pe zona de plaja dedicata acestor tipuri de pachete, tariful de inchiriere a unui sezlong (tarif EXCLUSIV APLICABIL OASPETILOR HOTELULUI, in limita disponibilitatilor) este: inclus in costul serviciilor de cazare cu mic dejun in perioada 30 aprilie – 21 mai 2020 si 27 septembrie – 30 septembrie 2020, 15 LEI/loc/zi in perioada 22 mai – 11 iunie 2020 si 06 septembrie – 26 septembrie 2020, 20 LEI/loc/zi in perioada 12 iunie – 02 iulie 2020 si 23 august – 05 septembrie 2020, respectiv 25 LEI/loc/zi in perioada 03 iulie – 22 august 2020. Umbrelele si masutele nu se achizitioneaza separat, ci sunt incluse in taxa achitata de utilizare a sezlongurilor, insa, numai in limita disponbilitatilor existente fizic pe plaja.
Asistentilor de plaja le este cu desavarsire interzis sa incaseze taxele de utilizare si sa acorde saltele si sezlonguri fara sa le fie prezentat tichetul si bomnul fiscal primit de la casieria plaja. Utilizarea sezlongurilor de plaja se face prin achitarea taxei NUMAI LA CASIERIE PLAJA, numai in limita locurilor libere si fara posibilitatea rezervarii si/sau platii in avans la casierie.
Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul plaja. Lenjeria, prosoapele, halatele si papucii aflati in camera ocupata sunt dedicate utilizarii exclusiv in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja sau piscina. Numai pentru accesul SPA prin receptia de la etajul 1 corp Junona se pot utiliza halatele si papucii din camera ocupata, intorcand intotdeauna aceste obiecte in camera. Lipsa din camera a obiectelor va implica adaugarea valorii acestora pe factura camerei ocupate, potrivit preturilor precizate in mapa cu informatii din camera.

4. Parcarea autovehiculelor persoanelor cazate in hotel se poate face in parcarile publice si private din zona, cat si in spatiul privat special dedicat, aflat in spatele hotelului, pe latura de nord, in limita celor 85 de locuri disponibile, fara sa fie solicitate oaspetior taxe pentru acesta facilitate. Accesul este strict controlat si se acorda exclusiv pe baza principiului „primul venit – primul servit”, exclusiv in limita lourilor libere de la fiecare moment. In acelasi perimetru sunt vizibil marcate locurile de parcare rezervate pentru autovehiculele care deservesc hotelul. Accesul la receptie se face exclusiv ocolind hotelul pe aleea de perimetru. Categoric nu se accepta rezervari nici la sosire, nici pe parcursul sejurului si nu pot fi solicitate rezervari de locuri de parcare la receptioneri, la curieri, la agentii de paza sau la portarul de la parcare. La iesirea din parcarea din parcarea hotelului oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Insistenta de a rezerva un loc de parcare poate determina concedierea angajatului care face o astfel de promisiune si la refuzul de a mai primi autovehiculul respectiv in parcarea privata a hotelului. Portarului, agentilor de paza sau altor amgajati le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu isi asuma nicio responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule sau altora prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari si nici pentru disparitia obiectelor lasate la vedere.
In vecinatatea hotelului exista locuri de parcare publice si private contra cost, a caror utilizare se achita individual de catre fiecare utilizator. Recomandam ca parcarea in spatiile publice sa se faca exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie privind restrictiile de parcare si eventuale precizari privind costurile parcarii care se achita prin sms. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehiculului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112 sau politia locala.

5. Conexiunea internet “wireless” este disponibila in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase, piscina si plaja. Fiind o facilitate utilizata simultan de pana la 600 de utilizatori, pot fi atinse limite tehnice ale sistemului, motiv pentru care nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.

6. Este categoric interzis accesul animalelor de companie oriunde in perimetrul proprietatii, inclusiv pe terase, piscina sau plaja.

7. Activitatea teraselor si restaurantelor din jurul hotelului Zenith nu se afla sub administrarea hotelului, fiind activitati private independente. Respectarea de catre aceste terase a normelor si regulilor de exploatare stabilite pentru perioada estivala este la unica decizie a administratorilor acestor localuri, hotelul neputand fi raspunzator de abaterile acestora, respectiv depasirea nivelului admis de sonorizare sau a orelor limita stabilite legal. Administratia hotelului face toate eforturile sa impuna regulile generale, fara insa a constitui o obligatie si raspundere o contractuala. Responsabilitatea asigurarii respectarii acestor norme apartine administratorilor si eventuale reclamatii pot fi adresate organelor locale de control abilitate.
Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune conditii si servicii, atenti sa remedieze operativ orice eroare aparuta. Din aceasta dorinta sincera ca fiecare oaspete sa aiba un sejur agreabil, sunt prezentate atat de riguros conditiile majore de comercializare si cele mai importante reguli interne de organizare, dar si de conduita, intr-un material care odata parcurs si asumat numai poate lasa loc interpretarilor malitioase. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile se va putea remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si pe dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventualele nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. Apreciem sincer optiunea fiecarui oaspete de a alege Zenith si pretuim cu adevarat opiniile fiecaruia.

Nume in clar si semnatura agent turism

Nume in clar si semnatura client

Stampila agentie

Data:

Fitness/Wellness/Sport:piscina in aer liber -acces contra cost

Locatie:
Hotelul este situat in partea de nord a statiunii, direct pe plaja.

Servicii masa:
se acorda in restaurantul Jupiter, categoria 4 stele.

Actualizare 22.07.2020:
Avand in vedere prelungirea cu 30 de zile a starii de alerta si mentinerea restrictiei de a face servicii in spatiile interioare ale restaurantelor, asa cum va precizam si la momentul inceperii operatiunilor din acest sezon, va subliniem inca odata ca mesele de pranz si de cina vor putea fi servite numai in regim de comanda A la Carte, in unitatea noastra bufetele de pranz si cina fiind imposibil de organizat in acest sezon.

In consecinta, toti oaspetii hotelului care au achizitionate servicii de masa Demi-Pensiune sau Pensiune Completa vor putea servi pranzul si/sau cina numai prin serviciu la masa A la Carte, prin comanda catre ospatar din meniul restaurantului, contravaloarea serviciilor de masa consumate din meniul de preparate culinare fiind in limita a 75 lei/persoana/masa, respectiv 40 lei/copil 0-13 ani incl/masa, in raport cu suma achitata initial pentru servicii de masa. Suma mentionata poate fi utilizata exclusiv pentru fiecare masa in parte, neputand fi reportata pentru alte mese sau utilizata pentru consumul altor servicii in cadrul hotelului. Recomandam ca suma sa fie consumata integral la fiecare masa. Suplimentar, oaspetii care au achizitionat servicii de masa Demi-Pensiune sau Pensiune Completa vor beneficia GRATUIT de 2 bauturi/persoana adulta/masa, respectiv 1 bautura/copil 0-13 ani incl/masa, la alegere dintre apa plata/carbogazoasa 500 ml, bauturi acidulate 500 ml, bauturi neacidulate 500 ml, bere 500 ml.

Servirea pranzului se face pentru toti clientii hotelului in intervalul 13.30-16.30, accesul la terasa fiind realizat, ca si pana acum, numai in baza unei rezervari la numarul de telefon 0732.121.614. Confirmarea rezervarii pe anumit interval orar de serviciu depinde de momentul transmiterii rezervarii, iar pozitia mesei ce va fi alocata fiecarei rezervari de catre seful de sala si va fi numai in functie de numarul de persoane si disponibilitati. Tinand seama de rigorile sanitare de distantare, este exclusa optiunea unilaterala a turistului privind amplasarea mesei sau numarul de persoane la masa.

Servirea cinei pentru toti oaspetii hotelului se va face in intervalul 19.30-23.00, accesul la terasa fiind realizat, ca si pana acum, in baza unei rezervari prealabile. Confirmarea rezervarii pe anumit interval orar de serviciu depinde de momentul ransmiterii rezervarii, iar pozitia mesei ce va fi alocata fiecarei rezerervari de catre seful de sala va fi in functie de numarul de persoane si disponibilitati. Tinand seama de rigorile sanitare de distantare, este exclusa optiunea unilaterala a turistului privind amplasarea mesei sau numarul de persoane la masa.

Atentie! Numarul maxim de persoane la o masa este de 4 potrivit normelor de distantare impuse de autoritati, putand adauga 2 copii, insa numai in situatia in care toti ocupantii mesei sunt membrii aceleiasi familii. Pentru a putea asigura servirea mesei tuturor ospetilor din hotel, adresati rugamintea turistilor sa de da dovada de intelegere si civism si sa nu zaboveasca la masa peste limita a doua ore, oferind astfel posibilitatea cat mai multor turisti sa beneficieze de serviciile oferite pe terasa restaurantului, a carei capacitate maxima este de 110 locuri.


Pranz = 75.00 lei / zi / adult
Pranz si Cina = 140.00 lei / zi / adult.

Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti):
- in camerele duble standard se accepta maxim 2 adulti si 1 copil cu varsta pana in 4 ani neimpliniti care beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, nu se poate asigura pat suplimentar.

- in camerele duble standard cu 2 paturi suprapuse se accepta maxim 2 adulti si 2 copii 0-14 ani neimpliniti, micul dejun pentru copii fiind inclus in tarif;

Taxare copii pentru masa de pranz bufet:
-copiii 0-8 ani neimpliniti, beneficiaza de gratuitate.
-copiii 8-14 ani neimpliniti- achita 75.00 lei/zi/copil;
-copiii peste 14 ani: achita 100% din tariful meselor pentru adulti.

Taxare copii pentru mesele de pranz si cina bufet:
-copiii 0-8 ani neimpliniti, beneficiaza de gratuitate.
-copiii 8-14 ani neimpliniti- achita 80 lei/zi/copil;
-copiii peste 14 ani: achita 100% din tariful meselor pentru adulti.

In perioada 15.06-21.06 / 01.09-07.09.2019 copiii 0-8 ani achita 40 lei/zi/copil pentru masa de pranz respectiv 80 lei/zi/copil pentru suplimentul de pensiune completa.

Facilitati evenimente:
CENTRUL DE EVENIMENTE ZENITH

Centrul de Evenimente Zenith este cel mai modern centru de conferinte si evenimente de pe intreg litoralul ce este dedicat intalnirilor personale sau de afaceri. Peretii ce despart salile sunt segmentati si complet mobili, putand astfel acomoda orice tip de eveniment.
Centrul beneficiaza de o tehnologie de ultima generatie cu toate facilitatile si utilitatile necesare, garderoba, grupuri sanitare, foaier, patru video proiectoare simple pentru fiecare spatiu si unul rotativ cu doua pozitii, fiecare cu ecran de proiectie fix si conexiune VGA fie prin perete fie prin dozele de pardosea care suplimenteaza nevoia de tehnologie prin prize 220, semnal audio prin RCA si conexiune internet prin cablu, dar si wireless.
Dispune, deasemenea, de un centru special cu echipament emisie-receptie prin infra-rosu pentru traducere simultana si doua microfoane wireless, patru monitoare flatron pe suport rigid mobil in afara de celelalte cinci fixe de pe coridoare pentru a suplimenta nevoia de vizibilitate.

Salile sunt dispuse astfel: Poseidon A si Poseidon B combinate creeaza un spatiu de 370 metri patrati capabil sa hosteze o gama larga de evenimente fie la nivel personal, fie corporate, celelalte trei sali “gemene” Hermes, Artemis si Orion au multiple utilitati, pornind de la conferinte cu un numar restrans de persoane, mic dejun, pranz de afaceri, spatiu pentru board meeting. Adaugam aici terasa Helios, un spatiu de 320 metri patrati care pentru o taxa aditionala de inchiriere poate fi folosita in exclusivitate de dumneaoastra. Toate spatiile pot fi combinate in orice fel multumita peretilor mobili anterior mentionati astfel incat posibilitatile sunt limitate numai de imaginatia fiecaruia.

Salile POSEIDON A si B

Sala Poseidon este o sala de conferinte si evenimente ultra-moderna, complet echipata cu tehnologie multimedia de ultima ora, sistem de traducere simultana, mobilier profesional de specialitate ce poate fi adaptat si configurat pt absolut orice tip de solicitare.
Spatiul poate fi utilizat ca o singura sala sau poate fi împartita în doua sali separate.

Facilitati: video proiector, ecran de proiectie – 4x3 (sala Poseidon A) si 2.5x2 (sala Poseidon B), sistem audio High Fidelity Audio, cabine traduceri simultane, internet WiFi.

Salile HERMES, ARTEMIS SI ORION

Facilitati: video proiector, ecran de proiectie 2x1.5, sistem audio High Fidelity Audio, internet WiFi.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.