Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MERA ONIX


Descriere

La Mera Onix aveți ocazia de a petrece cele mai antrenante seri de vară, bucurându-vă de muzică live, dansatori de salsa, ansambluri populare, cabaret, alături de multi alți invitați și momente surpriză. Într-un stil modern și elegant, cu accente marine, camerele sunt decorate în culori calde ce întregesc armonia și oferă întreg confortul și prospețimea necesare unei vacanțe cu adevărat relaxante.

După un lung proces de renovare si modernizare, Mera Onix, compus din fostele hoteluri Onix si Safir, s-a deschis în iulie 2018, oferind servicii all inclusive.
Mera Onix este evadarea perfectă, un loc ce pare desprins din revistele de călătorii și în același timp accesibil celor care isi doresc un all inclusive.
Mera Onix devine in 2018 locul în care bucuria și relaxarea se împletesc armonios pentru crearea celor mai reușite experiențe de vacanță, a unor prețioase trăiri și emoții, a căror amintire ne dorim să vă încânte până la următoarea vizită.

Descriere camere:
Dotari camere (informatii suplimentare): baie cu dus, sistem de acces în cameră pe bază de bratara.
Număr total camere: 350

Duble: - Camera dublă matrimonială/twin are o suprafață de de 15. mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau două paturi individuale ( 80/190 cm).

Apartamente junior: - Apartamentul Junior Suite este compus din cameră de zi, cu canapea extensibilă și dormitor cu pat matrimonial, având o suprafață de aproximativ 30 mp.

Camera „Dublă family” - suprafață de aproximatix 24 mp; doua dormitoare cu pat matrimonial (180/190 cm), interconectate, fiecare camera cu baie proprie si intrari individuale din holul principal. Acest tip de spatiu de cazare nu permite adaugarea de pat suplimentar.

Apartament "Junior Suite" cu Jacuzzi pe terasa- suprafață de aproximatix 30 mp + terasa generoasa cu jacuzzi, dormitor cu pat matrimonial (180/190 cm) si living cu canapea extensibila, 1 baie in dormitor.

Camera dubla king cu Jacuzzi pe terasa, are o suprafata de aproximativ 20 mp, pat matrimonial (180/190cm) si canapea extensibila (140/190cm).

Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.

Descriere facilitati:
Dotari generale (informatii suplimentare): parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile. Terasa restaurantului este animată în fiecare seară de nenumărate momente artistice, atât pentru copii cât și pentru adulți. Plaja privata, in partea dreapta a resortului (9000 mp, sezlonguri gratuite in limita disponibilitatii)

Fitness/Wellness/Sport (informatii suplimentare):
Piscina exterioară are o suprafață o suprafață de 600 mp; dușurile cervicale, banchete cu hidromasaj și gheizere, aqua vortex.
Piscină special concepută pentru copii: adancime maximă de 50 cm. Aici se desfășoară pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole și alte surprize.

Distractie (informatii suplimentare) :
Kids Club Mera Onix: loc de joacă în interior, activitati (concursurile și competițiile, pictura, parada costumelor și momentele unice oferite de personajele Disney).

Observaţii
* La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei.

Politici:
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților.
Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.

Obligațiile Turistului
La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului.
Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării.
Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel.

Sosire și plecare
Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist.

Fumatul
Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie în incinta hotelului. Mera Onix are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.

Siguranța
Întreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului păstrarea bunurilor de valoare (documente,aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Resortului (cameră, săli de conferință, restaurant, bar, zona piscinelor, plajă sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul hotelului sau datorate neatentiei.

Conduita
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamații
Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.

Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.

Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.

Persoanele cu varsta peste 18 ani vor plati taxa de statiune in valoare de 5.00 Lei/ zi/ turist.

Servicii masa:
Restaurantul Mera Onix, va oferă o gamă diversificată de preparate, atât din bucătăria traditională românească cât și din cea internatională, în regim All Inclusive. Maeștrii laboratorului propriu de patiserie vă vor delecta cu cele mai proaspete și gustoase produse.

Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix:
- micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30
- prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30;
- gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30
- cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00
Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc.

Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.

Bar pe plaja - bauturile incluse in pachet (racoritoare, bere, apa, cafea).

Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti):
CAMERĂ DUBLĂ STANDARD
Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi;

JUNIOR SUITE & APARTAMENT & DUBLA FAMILY
Capacitate maximă: 4 persoane

CAMERĂ DUBLĂ KING
Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi;

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.